Se arrangementer i

Efterårsudstilling for Pakhusets medlemmer

1. oktober 2023 - 29. oktober 2023
Hele dagen
Kunstforeningens halvårlige medlemsudstilling i Faaborg, hvor alle foreningens medlemmer har mulighed for at udstille
Modelweekend i Svanninge

7. oktober 2023 - 8. oktober 2023
09:00 - 15:30
Mal eller lav en skulptur efter levende model. Du får her mulighed for et længerevarende arbejde efter model.
Portræt, efterår 2023

7. oktober 2023
13:00 - 15:00
Vi tegner og maler portrætter. Modellen får lov til at vælge et af de portrætter, der males eller tegnes.

Som medlem kan man deltage i foreningens forskellige arrangementer: Udstillinger, workshops, kurser, kunstudflugter og den årlige kunstauktion samt aktiviteter, som er rettet mod foreningens kunstnere, som fx croquis- og portrættegning, workshops, ø-ture, male-weekender eller ”kritik-møder”. En del af vores kunstnere har fundet sammen og dannet mindre grupper, hvor de selv arrangerer udstillinger og andre spændende ting.

Find forskellige typer af arrangementerne i undermenuerne. Herunder ses alle aktuelle arrangementer: